Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb MarcelN een berichtje gestuurd om het uit te leggen. Ik had er zelf niet zoveel achter gezocht. Het ging om een Franse Master Transmuter (omdat dat de enige was die te koop is) en wellicht lijkt het alsof ze een brood aan het maken is (als in: deeg gooien?)...
Haha.. okey.. ehmm.. dit was echt het meest random, eerste de beste Franse woord wat bij me op kwam.. Ik bedoelde er echt 0,0 niets mee Zelfs MagnusMagicus z'n creatieve verklaring over het brood gooien niet!!
Mocht iemand zich erdoor aangetast voelen in z'n waardigheid, of zelfs beledigd zijn, dit was niet mijn bedoeling en daarvoor mijn nederige excuses!!
Geen "Croissant!", maar dan op zijn Jiskefets...? een geintje uit de heren van het COC schip de bruine ster met een frans schip. Er hoort dan ook een zeker obsceen gebaar bij.
Ziet niemand het? Ik vond het super duidelijk. De flavor text zegt:
"Wasted potential surrounds us. Lend me that bauble, and let me see what it can be made to be."
Ze maakt hier -duidelijk- een stokbrood. (Bekijk de vorm maar!)
Verder komt het woord "transmute" van "transmutare" Trans + Mutare = To Change. Wat zijn oorsprong heeft in de 15e eeuw.
En wie is de heldin van de 15e eeuw? Jeanne D'arc natuurlijk! Super duidelijke referentie naar haar dus. Vandaar dat het ook naar het frans wordt vertaalt "Baguette"!
ichi 05-03-2014 om 22:58 Ziet niemand het? Ik vond het super duidelijk. De flavor text zegt:
"Wasted potential surrounds us. Lend me that bauble, and let me see what it can be made to be."
Ze maakt hier -duidelijk- een stokbrood. (Bekijk de vorm maar!)
Verder komt het woord "transmute" van "transmutare" Trans + Mutare = To Change. Wat zijn oorsprong heeft in de 15e eeuw.
En wie is de heldin van de 15e eeuw? Jeanne D'arc natuurlijk! Super duidelijke referentie naar haar dus. Vandaar dat het ook naar het frans wordt vertaalt "Baguette"!