Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben vandaag begonnen met het alteren van kaarten. Vroeger vond ik het niets, maar nu lijkt het me eigenlijk wel leuk om een paar unieke kaarten in mijn verzameling te hebben. Ik heb op internet wat tips opgezocht en ben toen meteen aan de slag gegaan, samen met Claudia. Nu hier, ik zal jullie niet langer in spanning houden, de eerste alters van mij en Claudia.
Ik heb de Orochi Ranger gedaan en Claudia de Blind Hunter. Ik vind beide erg goed gelukt voor een eerste alter. Er zitten hier en daar nog wel wat foutjes en het is soms lastig om de juiste kleur te mengen, maar voor de rest vind ik het makkelijker dan ik had gedacht.
Als jullie vragen hebben stel ze gerust, ik ben alleen geen expert op alter gebied want ik ben pas net begonnen , tips zijn dus vanzelfsprekend welkom!
Ik vind zelf het mooiste als een kaart of full art is gemaakt of borderless zoals we bij deze twee gedaan hebben. Ik ga in de toekomst zeker nog meer alters maken dus als je het leuk vind hou deze pagina dan in de gaten. Als ik meer oefening heb gehad wil ik in de toekomst misschien ook nog wel verzoekjes gaan schilderen, maar voor nu hou ik het liever bij de commons van 20 en 50 cent waar weinig te verliezen valt .
Ziet er goed uit voor een eerste poging . Vooral die Ranger ziet er best netjes uit. Ik denk dat je nog wat dunner moet schilderen, maar keep it up! Als je goed genoeg bent, mag je een paar van mijn Commanders alteren .
Ziet er inderdaad behoorlijk ok uit; ben het met Magnus eens dat de ranger er zelfs goed uitziet. Lijkt me een geslaagde eerste poging. Hoe lang zijn jullie er mee bezig geweest?
Wauw! Bedankt voor alle leuke reacties!
@MagnusMagicus - Over het dunner schilderen ik schilder nu ook met een gek setje verf wat inderdaad wat dik is, maar om te oefenen wil ik nog niet duurdere verf aanschaffen.
@Dodoflooi - Dankjewel
@Darkgizmo - Hopelijk niet te lang , nee maar het gaat nog wel even duren voordat ik dit goed genoeg kan en ik andermans kaarten aan durf
@ebonpraetor - Claudia heeft er ongeveer een half uur aan gewerkt. Ik heb er denk ik een uur of anderhalf uur aan besteed.
@BasicB - Dankjewel
Zodra je vertrouwder wordt met dunnere verf heb ik wel een leuk klusje voor je! Moet je wel zo dun kunnen schilderen dat de tekst eronder nog leesbaar is
Ja de Ranger is dus verder uitgewerkt omdat ik daar meer tijd aan heb besteed. Claudia heeft die vleermuis in een half uur gedaan. Waarschijnlijk maakt ze hem vandaag af dan zal ik het eindresultaat ook nog even posten!
Blasty 23-05-2012 om 08:27
Bij de vleermuis is de kleur spot-on
Grappig, ik vond de ranger juist mooier omdat ik daar de kleur spot-on vond, en bij de vleermuis niet helemaal hetzelfde als de kleuren in de originele kaart
@MarcelN - Ik heb acrylverf gebruikt, ik las overal dat dat het beste was.
@Cas146 - Ja daar heb ik de meeste tips vandaan =) Ik had daar ook al een paar reacties achtergelaten
En hier zijn de nieuwe kaarten van Claudia en mij:
De Lionheart Maverick is gedaan door Claudia in een uurtje en de Darksteel Ingot door mij in 1,5 uur. Feedback is weer zeer welkom Beide verflagen zijn weer wat dik omdat we met lichte kleuren over de zwarte rand heen moesten.