Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Als ik toch eens rijk was...

Dordledum
8 jaren geleden
Allereerst: dit is geen serieus topic!

Dat gezegd hebbende, heeft iedereen wel eens dromen. Ik vroeg me af wat mensen hier zouden doen als geld helemaal geen rol zou spelen (Magic gerelateerd).

Ik zou kijken of ik een boosterbox van een van de eerste sets op de kop kon tikken en daarmee willen draften. Dan bedoel ik dus , , , of .

Meer mooie dromen? Altijd al die P9 willen hebben bijvoorbeeld?
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
pelemans
8 jaren geleden
een modern deck bij elkaar regelen met alleen maar nog net legal zijnde misprints.
Pelgrim1994
8 jaren geleden
Elke kaart minimaal 1 keer in het bezit hebben. Dan ook elke kaart een keer foil, als hij vaker is geprint ook echt 1 van elke set waar hij in geprint is. Alle promo kaarten 1 keer in bezit.

Dat alles dan in mooie mappen stoppen en elke dag weer door bladeren om al het moois te bekijken.
thewoodcutter
8 jaren geleden
Een mint collectie van alle legendary creatures uit legends en van elk een gesigneerd exemplaar (en dan vervolgens voor elk een cool/flavourful commanderdeck maken)

Naast het completeren van mijn pre-release foil verzameling, hoewel die al een heel eind op weg is.
Waus
8 jaren geleden
Simpel:

En al mijn huidige decks helemaal foilen
 bijgewerkt door Waus 8 jaren geleden
Dordledum
8 jaren geleden
Mooie plannen allemaal, ik zou ook mijn foil land verzameling compleet maken
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik zou wat coole foils aanschaffen en wat leuke staples .
paulerikedelman
8 jaren geleden
Ik zou van elke nieuwe set een boosterbox kopen
AncientOne
8 jaren geleden
Ik zou de volgende kaarten kopen:
Black Lotus, Mox Pearl, Mox Sapphire, Mox Jet, Mox Ruby, Mox Emerald, Time Vault, Time Walk, Timetwister, Ancestral Recall, Imperial Seal, Library of Alexandria, 4x Mishra's Workshop, 4x Bazaar of Baghdad, 4x Mana Drain en 4x Grim Tutor...
 bijgewerkt door AncientOne 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik alleen een Timetwister, de rest van de Power 9 mag niet in Commander
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Ik zou mijn decks volledig uitrusten met duals en een of meerdere modern en legacy decks bij elkaar kopen....
10000fists
8 jaren geleden
Ik zou alle legacy/modern staples kopen! En natuurlijk meer EDH decks knutselen, en die vervolgens foilen.
Farone
8 jaren geleden
eerste instantie mijn Legacy Death & Taxes deck pimpen met foils!
Gijsneus
8 jaren geleden
Mijn cube compleet maken, is a slow ongoing process...

Quote:
Dordledum 27-07-2016 om 12:05
Ik zou kijken of ik een boosterbox van een van de eerste sets op de kop kon tikken en daarmee willen draften. Dan bedoel ik dus , , , of .

Ik heb eind vorige eeuw eens gedraft met . Was weinig aan want zo goed was de set niet. De minte duals waren wel erg fijn
 bijgewerkt door Gijsneus 8 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
burtyoungsters
8 jaren geleden
M'n dual verzameling compleet maken.

En natuurlijk de power 9 kopen. Wel alpha natuurlijk. En verder alle onbetaalbare legacy staples zoals bijvoorbeeld The Tabernacle at Pendrell Vale aanschaffen.
nederland439
8 jaren geleden
Buiten dat ik dan dure staples zou kopen lijkt het mij ook tof dat je dan bij elke draft totaal geen value hoeft te pakken. Als ik bij deze set een (foil) lilly zou openen zou ik deze sowieso pakken ook al zit deze totaal niet in mijn kleuren.
hellhound
8 jaren geleden
ik zou een playset van elke magic kaart kopen(behalve restricted in vintage kaarten, daar hoef ik er maar 1 per stuk van). Zo kan ik op elk moment elk deck bouwen dat ik maar zou willen hebben.
paulerikedelman
8 jaren geleden
Quote:
hellhound 27-07-2016 om 21:10
ik zou een playset van elke magic kaart kopen(behalve restricted in vintage kaarten, daar hoef ik er maar 1 per stuk van). Zo kan ik op elk moment elk deck bouwen dat ik maar zou willen hebben.

Dan kan je er ook meteen een hele grote opbergkast bij kopen
Psychoboy
8 jaren geleden

Dit had ik ook direct in mijn hoofd
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1424034839
0.0145 seconds for 53 queries (169.55kb)
0.0394 seconds to render