Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen: Nick

Raven266
11 jaren geleden
(ff lomp gekopieerd van mijn BoM spot )

Nogmaals hallo allemaal!

Ik ben Nick en ik heb al sinds 1998 (Urza/Mercadian Masques era) toen ik nog op de basisschool zat een knipperlicht relatie met Magic Ik heb altijd slechts casual gespeelt en reken mijzelf zeker niet tot de echt goede spelers, het belangrijkste voor mij is echt lol hebben in de game! Nadat Mirrodin in 2003 totaal mijn zin in Magic had verdreven (ik vind het persoonlijk een ontzettend onaantrekkelijk block) heb ik het een paar jaar terug weer opgepikt nadat ik het imo sublieme Innistrad block had ontdekt. Zoals jullie merken ben ik heel erg voor de flavor en de thema's, dit reflecteert denk ik ook mooi in mijn decks die ik heb en speel

Op het moment ben ik bezig met wat leuke decks uitwerken van mijn favoriete kleur () en ik ben mijn allereerste EDH deck aant bouwen. Ik ga binnekort de strijd aan met een vriend van me die ook nog nooit EDH heeft gespeelt maar ook een fervent magicer is!

Ik ben al een tijdje lid van BoM, maar ben sinds kort eindelijk uit mijn schulp gekomen
 bijgewerkt door Raven266 11 jaren geleden
Farone
11 jaren geleden
Welkom bij BoM. Als je deck klaar is post hem dan ook hier, zodat we eventueel kunnen helpen of bewonderen
JT
11 jaren geleden
Welkom, en veel plezier met het leukste format dat magic kent (EDH of course!). Ben zelf via vrienden in aanraking met magic gekomen, dat was een jaar of 7 terug en ongeveer 3/4 jaar terug met EDH, dit bleek voor mij in ieder geval, zeker in mulitplayer, erg leuk te zijn.
En mocht je hulp willen hebben, niet dat ik een goede speler ben, maar tips kan je natuurlijk altijd vragen (gelukkig zijn er ook een aantal mensen die wel goed zijn en met combo's van de dag rondstrooien ).
MagnusMagicus
11 jaren geleden
*hier wat oudemannengemopper over dat het Commander heet tegenwoordig*

Nick, van harte welkom op de Bazaar! Je deck posten is echt een superhandige stap om tips te krijgen en op de Forum pagina staan veel tips voor het forum .
Raven266
11 jaren geleden
Thanks allemaal!

Ik had het deck al eens op de forums gepost maar hier is ie in ieder geval:

[d]14225[/d]

hij is nog niet helemaal klaar, ik krijg nog wat kaarten binnen via trades maar het idee is denk ik wel duidelijk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Raven266 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Raven266 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1559669641
0.0115 seconds for 30 queries (43.95kb)
0.0309 seconds to render