Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win 1 van de 50 Gatecrash prijzen!

Ralf
11 jaren geleden
Beste BoM-ers!

In opvolging van onze vorige prijsacties geeft Bazaar of Magic maar liefst 50 Gatecrash prijzen weg!

Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 1 februari je Gatecrash producten en losse kaarten van Gatecrash bij Bazaar of Magic! Als je Gatecrash in de voorverkoop reserveert, dan maak je automatisch kans op één van de 50 Gatecrash prijzen! Je hoeft hier verder niets voor te doen!

Wat kun je winnen?
We geven maar liefst 50 prijzen weg! Je maakt kans op Gatecrash Fat Packs, Intro Packs, Boosters, Deckboxen, Sleeves en winkeltegoed!

Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 1 februari geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je bestelling ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de bestellingen van de prijswinnaars!

Actievoorwaarden
- Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Gatecrash of 10 euro losse kaarten van Gatecrash bevatten, tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 1 februari 2013 komen in aanmerking voor de prijzen. Ook bestellingen die afgehaald worden dienen betaald te zijn voor 1 februari om in aanmerking te komen voor een prijs.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Wooooo! Free stuff!

Toffe actie weer, Ralf!
Twigwalker
11 jaren geleden
Jeej supertof! Ga ik zeker weer aan mee doen
Eclavyrr
11 jaren geleden
Nice!
kv83
11 jaren geleden
Nou, eens kijken of ik deze keer iets kan winnen Het moet toch een keer lukken zou je zeggen
NjitRam
11 jaren geleden
Goeie actie ja,

wanneer komen de singles van Gatecrash online te staan?
Ralf
11 jaren geleden
Quote:
NjitRam 09-01-2013 om 16:54
Goeie actie ja,

wanneer komen de singles van Gatecrash online te staan?

De losse kaarten zijn vanaf de vrijdag voor de prerelease (25 januari) te reserveren.
Xarian
11 jaren geleden
Blij dat ik alweer gereserveerd heb
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Betaling moet wel binnen zijn, ook bij afhalen, dus vergeet dat niet .
kooningJ
11 jaren geleden
dus eigenlijk winnen alleen de eerste 50 of ben ik mis ?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Je hebt het mis . Onder alle preorders worden at random de prijzen verdeeld. Niet alleen de eerste 50 orders dus, maar alle orders.
kooningJ
11 jaren geleden
ooh leuk en dat telt ook bij levering naar belgie ?
 bijgewerkt door kooningJ 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Jazeker!
BigFood1987
11 jaren geleden
Mooie actie weer!
stunn3r
11 jaren geleden
er staat: Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Gatecrash of 10 euro losse kaarten van Gatecrashbevatten, tellen mee.
Dus als je bijvoorbeeld 5 euro losse kaarten hebt en nog 2 boosters doe je niet mee?
Mick
11 jaren geleden
Top actie, wordt duimen
kooningJ
11 jaren geleden
en wanneer is de laatste datum van preorder of is dat gewoon tot 1 februari ? en krijgen we ze in belgie even vroeg als bij jullie of niet ?
 bijgewerkt door kooningJ 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
De bestellingen worden op de dag van de release verstuurd, want eerder mag niet. Voor Belgie betekent dat helaas dat je 1 of 2 dagen langer zult moeten wachten op je bestelling. Alle bestellingen die voor 1 februari gedaan zijn tellen mee. Maar als je je bestelling pas op 31 januari om 23.00u doet, zul je toch echt nog een dagje langer op je bestelling moeten wachten . De kaarten worden op 1-2-13 verstuurd, dus zelfs die bestelling gaat nog mee .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
lucas
11 jaren geleden
Ik ga zeker iets bestellen nu! Denk dat ik voor een fatpack en intropack ga!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Top! Succes met bestellen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 88 posts
  • Laatste post FerryK 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1752358877
0.0334 seconds for 41 queries (167.96kb)
0.054 seconds to render