Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Loyalty lvl

Draakje
11 jaren geleden
Hey,

Ik vraag me af waarom mensen naar loyalty level kijken om te bepalen wie er eerst verstuurd.

Loyalty level heeft toch niets te maken met het aantal trades dat je hebt gedaan, alleen met hoe actief je bent op het forum e.d.

Ik heb bijvoorbeeld al met meer dan 30 verschillende mensen hier geruild. Met sommige heb ik al meerdere keren geruild en nog krijg ik vragen om eerst te sturen vanwege mijn loyalty lvl 1.

Kijk aub naar referenties (die ook op de Bom-spot staan) en niet maar loyalty lvl, dat zegt niet echt iets over iemand als trader, meer over activiteit op het forum.
Saint
11 jaren geleden
Iemand die net een account aanmaakt heeft level 1 loyalty.
Er is een verschil tussen ruilen met iemand die misschien net een account heeft aangemaakt of met iemand waarvan je weet dat hij/zij al een jaar een actief lid is van onze kleine BoM-community hier.

Maar het klopt op zich wel wat je zegt.
Het is echter uiteraard makkelijker om mensen te vertrouwen die je al wat langer kent.
TheRobinros
11 jaren geleden
Inderdaad, ik heb relatief weinig trades en ik sta niet bekend als de beste trader... Loyalty 18 zegt niets, in mijn ogen is iemand met lvl 1 net zo betrouwbaar als een lvl 20, moderator's uitgesloten, die vertrouw je sowieso.
stormblade32
11 jaren geleden
Quote:
Saint 09-03-2013 om 18:58
Iemand die net een account aanmaakt heeft level 1 loyalty.
Er is een verschil tussen ruilen met iemand die misschien net een account heeft aangemaakt of met iemand waarvan je weet dat hij/zij al een jaar een actief lid is van onze kleine BoM-community hier.

Maar het klopt op zich wel wat je zegt.
Het is echter uiteraard makkelijker om mensen te vertrouwen die je al wat langer kent.

Er zijn ook mensen die net een account aanmaken en overal snel reageren met commentaar zoals leuk! Daardoor schiet hun loyalty ook omhoog toch.

Je kan dan beter naar de datum van de registratie kijken dan de lvl en dat zegt ook niets over hoe actief hij of zij is op hert forum.
TheRobinros
11 jaren geleden
Ik ben bijvoorbeeld ruim een jaar actief, en er zijn vast anderen langer dan ik actief met een lager loyalty. Loyalty is imo meer een waardemeter van activiteit dan van betrouwbaarheid!
Fjaulnir
11 jaren geleden
Ik heb eigenlijk nog nooit naar iemands Loyalty Lvl gekeken bij het ruilen, & ook nog nooit iemand om een of andere reden eerst laten sturen. Terwijl ik zelf uber maxed out loyalty lvl heb
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik heb er ook nog nooit iemand over gehoord...maar dat zou kunnen komen omdat je mijn loyalty level niet kunt zien .

Het is in ieder geval geen reden tot eerst sturen. Lang op de site zitten en er een goede reputatie opbouwen kan best betekenen dat je veel loyalty hebt, maar het is niet direct aan elkaar gerelateerd. Iemand met weinig referenties kan best zeggen dat een ander met ook weinig referenties eerst stuurt omdat hij bekend staat als een betrouwbaar persoon op de site, maar iemand met een hoge loyalty is niet perse een ervaren en betrouwbare trader . Het is vooral iemand die graag op een forum kletst (zegt de persoon met 10.000+ posts ).
Thije
11 jaren geleden
Hebben jullie tips voor het verzenden van kaarten? Qua verpakking, verzending etc.
DarkLight
11 jaren geleden
Gebruik zo ie zo sleeves zou ik zeggen.
Je kan ook top loaders gebruiken maar dat dat gebruiken de meesten niet.

Ik zelf doe dan kaarten dan nogmaals tussen een blaadje uit een schrift en plak dat dan weer vast.
Ik probeer vaak mn kaarten ook zo veel mogelijk per stuk in een sleeve te doen.
Heb er nog nooit klachten over gehad dus op die manier doe ik het.
stunn3r
11 jaren geleden
Ik heb de kaarten ook altijd in sleeves. Daarnaast vouw ik 1 of 2 A4 vellen heen(verschild aan gewicht over) ter grote van de envoloppe eromheen met de kaarten daarin. Hierdoor is de envolop stevig en goed beschermd tegen stoten en vouwen
 bijgewerkt door stunn3r 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik doe mijn kaarten per 4 ofzo in een hoesje. Papiertje over de opening van het hoesje, en die met plakband vastplakken. Dan kunnen de kaarten niet uit het hoesje vallen, maar komen ze ook niet in aanraking met plakband. Ik plak het hoesje dan op zo'n gratis Boomerang ansichtkaart vast. Andere kaart eroverheen, ook met een plakbandje of twee vastmaken en dan in de envelop. Die plak ik ook weer met een plakbandje extra dicht en ik zet altijd mijn postcode + huisnummer op de achterkant.
Thije
11 jaren geleden
Kijk! Dit zijn nog eens praktische tips! Zo kan iedere 'kluns' toch nog 'goed' zijn kaarten verpakken.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik ga hier denk ik maar eens een paar foto's van maken en een hulppagina van maken, mooie stap-voor-stap guide maken .
beany
11 jaren geleden
er was toch laatst ook een hele discussie over hoe mensen hun kaarten verpakken?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Dat staat me wel vaag bij ja . Maar met zo'n pagina is er in ieder geval een soort van standaard, dan kun je je eigen methodes daarmee vergelijken .
Thije
11 jaren geleden
Super!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik heb deze pagina gemaakt:

Kaarten versturen bij een ruil

Dit zou iedereen goed op weg moeten helpen. Ik voeg nog wel eens wat foto's toe als ik tijd heb .
beany
11 jaren geleden
bij die discussie kan je vast ook nog allerlei manieren van versturen vinden
Blasty
11 jaren geleden
Aii... ik schrijf altijd het adres op de achterkant van de magic kaart en lik er een zegel op
TheRobinros
11 jaren geleden
Quote:
Blasty 21-03-2013 om 16:17
Aii... ik schrijf altijd het adres op de achterkant van de magic kaart en lik er een zegel op

Zo die is gul! Zo'n klein kaartje heeft toch maar een kwart postzegel nodig?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 20 posts
  • Laatste post TheRobinros 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Draakje 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1392867880
0.0141 seconds for 44 queries (121.89kb)
0.0352 seconds to render