Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Iets raars met de site via mobiel

Eclavyrr
10 jaren geleden
Ik merk dat als ik de site via mijn mobiel benader de secties onder 'nu op de bom' het niet doen als ik deze aantik. mijn ttelefoon is up to date met de nieuwste software en patches. Iemand anders dit ook gemerkt?
Ralf
10 jaren geleden
Dat is vreemd...

Kun je aangeven welk besturingssysteem en welke mobiele browser je gebruikt? Graag ook met het versienummer, dan kunnen we verder onderzoek doen.
Blasty
10 jaren geleden
Ik merk het soms met Chrome op mijn Samsung Note, Android 4.1.2.
Als ik chrome end-task dan doet het menu het weer.
kevin612
10 jaren geleden
Ik heb ook problemen, als ik of wifi zit met mijn telefoon geen problemen met de site maar met 3g doet gaat hij steeds naar de inlog pagina toe.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Mijn Samsung Galaxy S3 met Android 4.3 werkt helemaal perfect.
Eclavyrr
10 jaren geleden
ik heb een HTC One SV met android 4.2.2 en ik gebruik de standaard internet browser.
Waus
10 jaren geleden
Samsung S3 hier en van dit probleem had ik een tijdje geleden ook last met IE maar via Chrome werkte het wel; ondertussen is het alweer opgelost, maar hoe weet ik niet, wellicht door een update.

Het enige irritante wat ik nu heb op mobiel is dat soms een hele kaart in mijn beeld zit en die niet weg gaat tot ik de pagina verlaat. Kan het wel eens laten zien als ik bij de winkel ben.
agoosteel
10 jaren geleden
Quote:
kevin612 08-04-2014 om 17:37
Ik heb ook problemen, als ik of wifi zit met mijn telefoon geen problemen met de site maar met 3g doet gaat hij steeds naar de inlog pagina toe.

Hier heb ik ook last van, soms ook op het wifi netwerk dat hij me steeds vraagt in te loggen.
Ook al ben ik ingelogd of ben ik aan het inloggen dan krijg ik weer het inlog scherm
fullmoonie
10 jaren geleden
Quote:
agoosteel 08-04-2014 om 22:37
Quote:

Hier heb ik ook last van, soms ook op het wifi netwerk dat hij me steeds vraagt in te loggen.
Ook al ben ik ingelogd of ben ik aan het inloggen dan krijg ik weer het inlog scherm

Dit probleem heb ik ook, zonder wifi kan ik nergens heen. En al log je dan in, dan nog blijft hij erom vragen.
DJVeenhof
10 jaren geleden
Dat probleem heb ik ook op mijn HTC One met Android. Hoor het graag als iemand een oplossing vindt!
Madhofd
10 jaren geleden
Ik gebruik de HTC one S en ik ervaar die problemen niet. Om op Internet te browsen gebruik ik de Google Chrome browser.
nielsvd
10 jaren geleden
Quote:
fullmoonie 09-04-2014 om 09:32
Quote:
Quote:

Dit probleem heb ik ook, zonder wifi kan ik nergens heen. En al log je dan in, dan nog blijft hij erom vragen.

Dit probleem had ik ook altijd met mijn iPhone, op ongeveer elke versie van iOS 6 en 7 die ik gedraaid heb.
Ralf
10 jaren geleden
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!

Mochten anderen ook last hebben van deze problemen dan nodig ik jullie uit om hier ook aan te geven wel OS en welke browser je gebruikt! Dan kan er beter onderzoek gedaan worden, en dat zorgt weer voor een snellere oplossing!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik moet trouwens wel elke keer inloggen als ik van netwerk wissel (dus van mobiel netwerk naar wifi, of van wifi naar vpn, etc). Al vond ik dat vrij logisch, en had nooit aangenomen dat het iets was dat gefixed kon worden . Ik heb dat op mijn telefoon en op mijn laptop.
Jeff
10 jaren geleden
Ik heb het ook af en toe; Android 4.2.2 met HTC Sense en de standaardbrowser daarbij. De uitklapbare menus doen het niet altijd.

Quote:
MagnusMagicus 11-04-2014 om 10:54
Ik moet trouwens wel elke keer inloggen als ik van netwerk wissel (dus van mobiel netwerk naar wifi, of van wifi naar vpn, etc). Al vond ik dat vrij logisch, en had nooit aangenomen dat het iets was dat gefixed kon worden . Ik heb dat op mijn telefoon en op mijn laptop.

Ik weet niet hoe dit precies bij de Bazaar zit (ik ben geen ontwikkelaar voor de Bazaar), maar ik neem aan dat dat een veiligheidsimplementatie is, om het zogenaamde 'session stealing' te voorkomen.
 bijgewerkt door Jeff 10 jaren geleden
Ralf
10 jaren geleden
Quote:
Jeff 11-04-2014 om 10:57
Quote:
MagnusMagicus 11-04-2014 om 10:54

Ik weet niet hoe dit precies bij de Bazaar zit (ik ben geen ontwikkelaar voor de Bazaar), maar ik neem aan dat dat een veiligheidsimplementatie is, om het zogenaamde 'session stealing' te voorkomen.

Zo zit de vork inderdaad in de steel; de website van Bazaar of Magic controleert onder andere of de sessie gebruik blijft maken van hetzelfde IP-adres om te voorkomen dat iemand anders aan de haal gaat met jouw sessie.
fullmoonie
10 jaren geleden
Quote:
fullmoonie 09-04-2014 om 09:32
Quote:
Quote:

Ik heb Samsung Galaxy S4, Android versie 4.2.2, met Chrome als internetbrowser
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 17 posts
  • Laatste post fullmoonie 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 10 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1746166739
0.0139 seconds for 45 queries (197.27kb)
0.0368 seconds to render