Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BOM punten

Bassiuz
13 jaren geleden
Ik heb een vraagje. Ik heb nu wat Bom punten gespaard, maar ik weet niet precies wat ik ermee kan. Waar kan ik dat vinden?
caingarn
13 jaren geleden
Bom punten kan je gebruiken om korting te krijgen als je kaarten of andere spullen koopt op bazaar.

[help]Sparen voor korting[/help]
 bijgewerkt door MagnusMagicus 13 jaren geleden
Bassiuz
13 jaren geleden
Die pagina zocht ik! Dankjewel~!
Victorvndoom
13 jaren geleden
spijtig dat het 300 punten is dat het minimum is zit aan meer dan de helft
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Ach joh, meer punten = meer korting, dus wachten kan geen kwaad
Thorsten
13 jaren geleden
Als ik meer dan 300 punten heb gespaard en gebruik die voor een bestelling zodat ik minder dan 300 punten heb moet ik dan wederom tot boven de 300 punten sparen voordat ik deze weer kan inzetten?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Ja, je kunt pas punten inzetten voor korting als je er 300 of meer hebt.
Victorvndoom
13 jaren geleden
elke aankoop levert je ook bompunten op.was vergeten de vorige keer boven 25 euro te gaan want ik kocht voor 21 euro en geen bompunten
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Alleen losse kaarten leveren BoM punten op he, dus wellicht lag het daar ook aan
Victorvndoom
13 jaren geleden
ik koop altijd losse kaarten ik koop nooit boosters, boxen of sets hier ...
 bijgewerkt door Victorvndoom 13 jaren geleden
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Ik heb het even gecheckt. Je hebt de punten wel gekregen, alleen staat dat niet meer in je lijstje omdat er iets mis is gegaan in de database. Je bent dus geen punten kwijt en je hebt ook geen punten gemist, maar je kunt het alleen niet meer zien in het lijstje op je profiel.
Victorvndoom
13 jaren geleden
'Je hebt nu 270 BoM punten gespaard. Vanaf 300 BoM punten kun je je punten verzilveren voor korting op je bestelling' maar ik heb al meer dan 300 punten op mijn account hoe is dat mogelijk, en hij heeft nog niets afgetrokken
 bijgewerkt door Victorvndoom 13 jaren geleden
benny2640
11 jaren geleden
hoeveel zijn 300 punten waard eigenlijk?

laat maar heb het al gevonden
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb :))
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Tip: meldt volgende keer ook waar je het gevonden hebt, want wellicht heeft iemand anders dezelfde vraag, en dan is het handig dat jouw antwoord er ook bij staat .

300 BoMpunten zijn 3 euro waard, en die informatie staat op de [help]Sparen voor korting[/help] pagina.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1599081481
0.0106 seconds for 33 queries (55.58kb)
0.1766 seconds to render