Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Bazaar of Magic groeit door! Omdat deze Giant Growth ervoor zorgt dat ons huidige pand alweer veel te klein is geworden, gaat Bazaar of Magic vanaf zaterdag 5 september verhuizen.
Waarom verhuizen?
Er zijn veel redenen om de huidige locatie te verruilen voor een nieuwe plek. Een aantal voordelen van de nieuwe locatie zijn:
- Een veel grotere speelruimte met meer ruimte per speler en ruimte voor meer spelers.
- Een veel grotere winkel.
- Meer ruimte voor een uitgebreider assortiment.
- Onbeperkt gratis parkeren direct naast de deur.
- Een eigen fietsenstalling naast de deur.
- Op 8 minuten loopafstand van station Delft Zuid.
Openingstijden en leveringen gedurende de verhuizing
Door de verhuizing zijn we tijdelijk niet bereikbaar en worden bestellingen tijdelijk niet zo snel uitgeleverd als je van ons gewend bent. Een opsomming van de gevolgen:
- Op vrijdag 4 september kunnen tot 22:00 bestellingen afgehaald worden op ons huidige adres.
- Vanaf zaterdag 5 september tot en met zondag 13 september is de winkel van Bazaar of Magic gesloten. Gedurende deze periode worden er geen bestellingen uitgeleverd. Daarnaast zijn we via email en telefonisch niet bereikbaar. Uiteraard kun je je bestellingen wel gewoon plaatsen via onze website!
- Bestellingen worden vanaf maandag 14 september weer uitgeleverd, vanaf dan ben je ook van harte welkom op ons nieuwe adres.
Uiteraard doen we onze uiterste best om vertragingen zoveel mogelijk te voorkomen. Alvast bedankt voor je begrip.
Locatie van events
Ook de locatie waar events worden georganiseerd wordt gewijzigd. Alle events die we organiseren tot zaterdag 5 september vinden plaats op de huidige locatie. Voor events na 14 september moet je op de nieuwe locatie zijn! Ook de Prerelease van Battle for Zendikar zal plaatsvinden op de nieuwe locatie!
De Friday Night Magic van 11 september komt te vervallen.
Kom jij ook?
Vanaf maandag 14 september ben je van harte welkom op ons nieuwe adres. Het nieuwe adres van Bazaar of Magic wordt:
Nooo! Dat is bijna twee keer zover fietsen vanuit Rijswijk. En jullie huidige locatie is juist zo top wanneer de spoorzone af is. Nog eventjes volhouden Hoe dan ook veel succes met de verhuizing, ben wel heel benieuwd naar het nieuwe pand.
Ja Traaaaaaaaaaaaaanneeeeeeeeeeen huilen en gegil. Dat was onze reactie. Nu is het 13 KM vanaf huis Fietsen dat is een groot verschil met de 3 minuten fietsen vanaf school. Ik kom vast wel een paar keer langs maar zeker niet meer zo veel als nu. Maar ik snap wel waarom jullie dit doen. Ik vind het alleen wel jammer. Groetjes Max Maurice en Sven.
Schieweg, is dat niet bij de Makro in de buurt? Is voor mij ook iets verder, maar ja, moest toch al een stukje fietsen, dus dit maakt niet zo heel veel uit. Ben benieuwd!
Wel verder fietsen ja, gratis parkeren is wel een grote bonus. Met t ov wordt het ietsje minder, maar niet slecht. Had deze niet zien aankomen met na de airco investering. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien. Succes!